* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.2009-04-24 10:44:38Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana. Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu. |
|
Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 20092009-04-07 17:06:49Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl rozpoczęta. |
|
Większość szkół językowych sprawiła swoim klientom w nowym roku szkolnym przykrą niespodziankę.2008-09-04 13:35:57Z najnowszych cenników, które jak co roku opublikowały na początku września, wynika, że za standardowy kurs 60-godzinny w grupie kilkunastoosobowej od października trzeba będzie zwykle zapłacić o około 40-60 zł więcej. |
|
Zimowe szkolenia w Pałacu w Wąsowie2010-01-08 13:01:10Pałac w Wąsowie zaprasza na zimowe szkolenia. |
![]() |
OTWARCIE Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego B&O NAVIGATOR2010-02-01 13:09:02Szkolenia Centrum Konferencyjne B&O NAVIGATOR. Od 1 lutego 2010 rozpoczyna nowy etap naszej działalności. Przenosimy siedzibę firmy i nasze szkolenia otwarte do Centrum Konferencyjnego B&O NAVIGATOR. |
Szkolenia obsługa klienta Gdańsk, Zagraniczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.